© Copyright Avans
Lönehantering - Avans
17573
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17573,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-17.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

Lönehantering

Lönehantering

 

HAR DU PERSONAL OCH BEHÖVER HJÄLP MED LÖNEUTBETALNINGARNA?

 

JU FLER ANSTÄLLDA
ju mer tid går åt till att göra löneutbetalningar, skattedeklarationer och administrera andra personalfrågor.

 

MED VÅRT EFFEKTIVA
lönesystem kan vi göra ditt företags lönehantering enkel och smidig. Överskådliga lönespecifikationer, redovisning av skatter och arbetsgivaravgifter, bokförings-underlag samt kontrolluppgifter ingår i lönehanteringen.

 

VI GER DITT FÖRETAG
kvalificerad support i personalfrågor och arbetsrätt med bl.a. rekrytering, anställningsavtal, förhandling med fackliga organisationer samt ärenden kopplat till avveckling av personal.